tisdag 11 maj 2010

I´ts a happy day

Hello everybody! Håller just nu på att packa väskan till Hemavanresan imorgon. Kommer bli galeeeet kul känner jag. Konfalägrena i Hemavan är alltid roligare. Känner dock att jag håller på att få lite ont i halsen så det är inte så bra. Men får ta några zyx så blir det nog bättre.

Hade två körlektioner i morse som gick riktigt bra faktiskt. Och mina körlärare tycker också att jag är duktig på att köra! Så det är awesome!
Något som är mindre awesome är att en fågel sket på mig idag. Mitt på huvudet! Inte alls okej någonstans! Bara äckligt. när jag skulle gå till matan så kände jag hur något landade på mitt huvud men kunde inte förstå vad det var så jag tänkte som att det säkert ändå inte var någonting. Så vi gick och åt, och sen när vi kommer tillbaka till klassrummet och jag sätter mig ner vid en bänk så ser Mimi att jag har något i håret, och då var det fågelbajs!!!!

Annars så har dagen varit bra. Efter skolan så gjorde jag och Emma klart våran första present till Emelie och for sedan med den till henne. Det var en skiva med massa låtar som vi hade spelat in. Sjukt grym! Sen ska hon få två presenter till också, men dom är inte klara än. Så hon får vänta ett tag.Sen så ikväll så har jag sytt och donat på en t-shirt, ätit blåbär med mjölk, hängt tvätt, vikit tvätt och nu håller jag på att packa. Ska sen diska och städa mitt rum också, jag känner mig riktigt duktig alltså! Inte klokt vad jag är bra.
Så nu för att hinna packa klart, diska och städa innan det är morgon så bör jag nog gå nu.
Dom underbart goda blåbären :)
Framsidan av våran fina skiva.

Baksidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar