söndag 9 maj 2010

"Och skalman han är trött...trött.."

Godkväll!

Ligger i sängen och ska alldeles strax släcka lampan och sova. Tänkte bara skriva ett litet inlägg först.

Jag har haft en väldigt bra helg faktiskt. Kan dra lite kort bara vad som har hänt och så.
Fredag: Smulorna - jag var barnvakt åt Esther, det var väldigt kul. Och hon är ju så sjukt söt! Tonår - Maria Johansson kom och pratade om "sex och sånt", var faktiskt roligt.
Cafét - Åt godis, folk förhörde mig om massa allmänna saker, geografi, politik, sport osv. Och jag är extremt dålig på sånna saker har jag insett. Kan ju ingenting!
Lördag: Jobb - Det var sjukt mycket folk så det var ganska stressigt men det var ändå kul.
Middag - Simon åt hos oss eftersom han inte hade någonstans att ta vägen och han ville inte äta ute någonstans själv. Så han kom till oss. Vi satte upp studsmattan, wiiiie!!
"Kalas" - Vi for till Landströms och firade Emma som fyllde år förra söndagen. Vi fick tårta och massa gott fika. Där chillade vi, åkte lite skateboard, kollade på snowboardfilmer såg på TV och spelade tetris.
Söndag: Kyrkan - Smulorna hade vårkonsert, så otroligt bra! Helt sjukt vad dom små är duktiga på att sjunga, jag fick gåshud flera gånger! Var även barnvakt åt Esther den här gången också. Efter det blev det brännboll en kort stund, sen tillbaka till kyrkan för att öva på ett drama.
Fix och Trix - Jag for hem och vilade en stund, sen kom Emma och vi fixade och trixade med en liten grej som vi kommer berätta mer om vad det är sen. Men just nu är det hemligt! Sen for vi tillbaka till kyrkan igen för att öva sång inför konfalägret i Hemavan. Och nu ligger jag här.

Nu är jag jättetrött så nu ska jag sova. Godnatt allesammans. Viiii hörs! // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar