tisdag 13 april 2010

S W E E T !

Plingeling!

Hade en kort dag i skolan idag, riktigt skönt. Slutade elva. Då for jag hem och såg på OTH och slappade. Sen runt tre åkte jag in till Stan med Thérese. Vi shoppade lite, åt en väldigt god sallad och såg "Flickan från ovan" på bio. Den var faktiskt ganska bra tycker jag. Lite sådär småläskig. Kom hem runt halv elva och då vek jag tvätt och såg ännu mer OTH. Måste säga att det är riktigt bra. Är nog en av de bästa serierna som jag har sett! Och det händer saker i det hela tiden. Några blir tillsammans, andra gör slut. Någon är otrogen, någon annan gifter sig. Någon blir gravid, någon annan dör. HELA TIDEN! Så man kan inte sluta se utan måste se hela tiden för att det är så spännande. Fast det är lite roligt.
Här kommer bilder på det jag köpte idag:
Alltihopa!T-shirt från GinaShorts från H&MBikiniöverdel från H&M

Har ju varit påsklov nu en vecka och jag har gjort massa olika roliga saker. Men tänkte berätta mer om det och visa bilder i ett annat inlägg.


Nu blir det sängen, godnatt på er! // Matilda

Ps. Juste, Emelie fyller ju år idag (13/4), så jag måste ju gratta henne! GRATTIS EMELIE!! :D
F I N E M E L I E ! < 3
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar