onsdag 14 april 2010

"Hoppas du fortfarnade lyssnar på det här"

Nu är klockan mycket och jag borde egentligen sova med tanke på att det är skoldag imorgon och jag ska gå upp klockan sju. Men jag tänkte att jag skulle skriva ett kort inlägg innan.

Fotbollsträningen gick bara fint och det var väldigt kul att äntligen få träna ute. Man har mycket mer yta att spela boll på då liksom. När träningen var slut kom Emma till mig och vi fixade och knåpade med en liten grej som än så länge är en liten hemlighet men ni kommer så småningom få veta vad vi höll på med. Men inte än. Kommer bli väldigt kul iallafall.

Did you know that spotify playlist follow you wherever you go?
Är fett less på all reklam som kommer upp på spotify hela tiden.. Och det går inte att trycka så att det blir ljudlöst på datorn heller för då pausas bara reklamen och fortsätter när man sätter på ljudet igen, så det går liksom inte att hindra det på något sätt. Så det är bara att leva med det. Inte okej..

"Hjäääääälp, ring mig! Jag blir våldtagen av en elefant!!! aaaaaaaaaaaaahhhh!"
Emma lämnade ett meddelande till min mobil och det lät ungefär sådär, för att jag skulle ringa på en gång jag hörde det :P

Godnatt, sov gott! Puss, // Matilda

3 kommentarer:

  1. Ska jag bli nervös över min fördelsedagspresent eller är det något anna ni knåpar med? :P haha

    Alltid denna elefant! xD

    SvaraRadera
  2. Tips, om du sänker volymen på spotify så pausas det, men trycker du då på play-knappen så kommer reklamen gå, men du "missar" den ;)

    SvaraRadera
  3. Emelie; Jadu, det vet man aldrig, kommer nog bli grymt iallafall ;)

    Adina; tack så mycket ;)

    SvaraRadera