onsdag 31 mars 2010

Ha, ha, ha den äran!

Tjing Tjong!

Har nyss haft utvecklingssamtal då jag fick veta hur jag ligger till i alla ämnen med betyg och sånt. Det gick bra och lärarna tycker jag är duktiga. Så det är positivt :) Har matteprov om 30 minuter. Det är däremot inte så positivt för det är om promille, och jag gillar verkligen inte det. Men förhoppningsvis går det bra! Men sen efter att jag gjort provet så får jag lov. Det är chill!
Och ikväll blir det att först fara på spelarmöte med fotbollen och sen ha träning. Och sen packapackapacka.Men nu ska jag sluta skriva för nu kommer Emma och hälsar på mig, så jag ska vara social med henne nu innan provet. Viiii hörs. Hadee

// Matilda

Ps. Kan ju förresten passa på att gratta Max och Filip som fyller 17 år idag! GRATTIS!! Ds.M A X ! ! : DF I L I P ! ! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar