tisdag 2 mars 2010

Shooppppaaa

Hejhej!

Sitter på skolan just nu och har lunch. Har MSK snart men jag tror att det skulle komma någon från trafikskolan och informera lite om iv-valet. Så det blir najjs. Sen har vi idrott sista timmen och då ska vi dansa. Det är kuul!

Efter skolan idag ska jag och Emma till stan och shoppa järneeet. Sen ikväll blir det att bara slappa och kanske packa lite inför borkanresan.

Körde förresten bil idag också för andra gången i mitt liv. Men idag fick jag köra med en trafikskolelärare. det var lite läskigt och jag var nervös. Men det gick bra sa dom, och dom tyckte att jag var duktig så det var skönt att höra. Ska köra imorrn igen också. Taggar riktigt mycket att få ta körtkort känner jag :)Jag och Emma från frizon 09! :) Det var awesome.

Nu måste jag återgå till lektionen och lyssna på vad läraren säger känner jag. haha. Vii hörs!

//Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar