onsdag 24 februari 2010

Sjuk

Hejhopp!

Var hemma från praktiken idag för att jag är sjuk.. hade sjukt ont i huvudet och halsen igår och svättades och frös om vartannat igår. Idag är det lite lindrigare men har istället fått mig en ordentlig snuva.. så nu dom här dagarna då jag har varit hemma har jag inte gjort nånting. Jag har typ bara legat i soffan från morgon till kväll och sett tv/film och druckit varm choklad och ätit zyx.Mina Zyx och min varm choklad!

I helgen var jag i Kvarnåsen på konfaläger vilket var riktigt kul :), fick träffa många människor, gråta, skratta, frysa, kramas, skratta ännu mer. osv. Vi hade bara trevligt. Jesper lärde mig förresten också lite grann om kameran. Så nu kan jag den lite. Kunde ingenting alls om den förut typ. Men nu så ;) Så tack så mycket!

Nu till helgen ska jag äntligen jobba på cafét igen. Hade ett uppehåll dom senaste fem veckorna eftersom jag hade praktik och kunde praktisera både kväll och helger. Och då blev det krångligt att planera in vanligt jobb. Men nu så blir det jobb igen. Känns skönt!

Nästa helg ska vi ju fara ett gäng till Borkan också. Kommer bli sjukt kul!! Jag längtar vansinnigt mycket alltså. Längtar att få köra skoter och bara gräva ner sig i snön framför en brasa och dricka kaffe/varm choklad och äta mackor och grillad korv. Mmm..!
Vi som ska till Borkan!



När man ligger inne och är sjuk och det är såhär fint väder ute vill man gärna bli frisk och gå ut!

Nu så hade jag inte tänkt skriva så värst mycket mer utan jag tror jag ska gå och inta min vanliga plats i soffan framför tv:n igen. Viii hörs! // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar