onsdag 17 februari 2010

tjing (:



Hallooo, nu sitter jag här i man soffa och ser på Simpsons, det är ett gammalt avsnitt så det är inte så super kul :p Jobbade alldeles nyss, det var najjsigt! Vi spelade Wii, såg på Wallander och ritade. vart ganska nöjd med det jag ritade så det är ju ganska tråkigt att ni inte kommer få se det! kan ju visa vad jag ritade av ---------->

La ett bud på tradera också på en likadan mobil som jag hade förut. Fick den för 510kr, längtar tills jag får den. Är lite less på den som jag har nu. För er som inte vet så blev min förra mobil "hundtuggad", haha! Det var faktiskt ganska komiskt1 R.I.P.
Håller på att bli sjuk så funderar på att vara hemma imorn för att piggna till lite. Vet inte om min mama kommer gå med på det men vi får hoppas på det bästa, haha!
Men ska gå och vara sjuk nu, see yaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar