måndag 15 februari 2010

Jag hamrar och spikar

JEEJJJJ!!! Spikade skoterprovet. Är ganska stolt, och väldigt glad. Det var iofs inte så jättesvårt. Men jag var sjukt nervös innan jag skulle göra det. Men det gick ju bra.
Mamma och Pappa har äntligen kommit hem nu också! Så nu ska jag få lite småsaker av dom! Trevligt att få träffa dom igen måste jag säga. Har saknat dom väldigt mycket.

Var ju ledig idag så det blev att göra ett sista ryck med städningen innan mamma och pappa kom hem. Så nu är det alldeles fint och städat i hela huset. Sen runt halv fem kom Amanda Kreuger hit och vi lagade makaroner och korv och satt och pratade massa. När vi hade ätit gick vi till datorn och sökte på massa snygga killar på google. Bland annat Eric Saade, Måns Zelmerlöw, Orlando Bloom, Zac Efron, Lucas Scott, Salem Al Fakir och "Young beautiful man". Och vansinnigt så snygga killar det finns alltså! Man blir alldeles kär!!!
Zac EfronSalem Al Fakir, Oj vad jag älskar hans hår!Orlando Bloom

Eric Saade
Imorgon har jag praktik från 13.15-21.15 så då får jag sovmorgon. Det ska bli skönt. Men lite drygt att jobba kväll för tiden går så vansinnigt sakta.. Det är även Fettisdagen imorgon. Får hoppas på att man får en semla ;)

Nu ska jag fika med Mamsen och Papsen. Pusshej! // Matilda

2 kommentarer: