söndag 14 februari 2010

Söndag: Alla hjärtans dag

Hejhej!!

Har haft en väldigt trevlig helg. I fredags var jag ledig så då blev det att städa på dagen och sen på kvällen for jag, Ludvig, Simon och Arvid till Lycksele på Ungdomshelg. Det var trevligt. Först pratade Håkan Axell(stavning?) och sen så gick vi till cafét Duvan och åt glass och drack kaffe. Det fanns ingen mjölk till kaffet så det blev svart kaffe för en gångs skull. Och jag måste ju säga att kaffe med mjölk är lite godare. Men det gick bra ändå. Sen så träffade jag massa nytt folk som jag lärde känna litegrann så det var roligt. Senare på kvällen sjöng vi lite singstar. Det var också sjukt kul. Och jag var grym :P. Vi kom oss iväg typ halv ett-ett. Så vi var hemma ungefär vid två. Då blev det sängen på en gång. Igår var det "uppkörning" med skoterkursen så vi fick köra massa skoter. Då blev jag riktigt taggad på Borkan måste jag säga!!! Det är inte länge kvar till sportlovet nu alltså. Sen igårkväll for jag till Hanna Elo och sov där. Först fick jag middag när jag kom dit. Potatissallad och kyckling. MUMS. Sen såg vi på "Big Momma's house 2", sen kom Simon lagom till melodifestivalen. Jag och Hanna bakade en kladdkaka som vi kunde ha till glassen och hallonen och äta samtidigt som vi såg på melodifestivalen.
När det var slut såg vi på "High school musical 3". Och hanna satt ungefär hela filmen och klagade på att det var så många sånger och att den var så dålig. Men jag tycker den är kul. Haha. När den var slut satt vi och kollade på bilder på folk och hade ganska kul. Det blev ganska mycket flum. Vi kom oss isäng typ ett.
Och idag har jag haft praktik från 12.45-21.15. Det har varit ganska kul. Men tiden har gått så vansinnigt sakta så det är inte klokt! Men under praktiken idag fick jag så sjukt ont i huvudet så det kändes som om huvudet skulle sprängas. Så då fick jag gå och lägga mig och vila ett tag. Då somnade jag och sov i två timmar. Det var skönt.
Nu ikväll ska jag väl inte göra så mycket. Funderar på att fika lite innan jag går isäng.

Imorgonkväll kommer mamma och pappa hem igen! JEJJ!! Har saknat dom rätt så mycket måste jag säga. Så det ska bli kul att träffa dom igen. Dom lär ju va så lagom bruna. Har även skoterprov imorgon också. Får hoppas att jag klarar det. Är lite nervös men..

Juste, det är ju alla hjärtans dag idag också. Så: Glad alla hjärtans dag på er alla! Ha det superbra!



Nu ska jag dra. Viii hörs! //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar