onsdag 10 februari 2010

På topphumör

HalliHallå!

Sitter och kollar på massa filmer som vi har filmat själv. Fantastiskt kul!!!
Iallafall, idag har jag varit på praktiken som vanligt. Det var kul. Min lärare kom och hälsade på idag för att höra hur det gick och sådär och min handledare fick även bedöma hur hon tyckte att jag jobbade och sådär. Och det lät bara positivt så det var kul! När jag kom hem från praktiken idag så hade Amanda bakat morotskaka så då fick jag smaka det. Den var väldigt god! Sen for vi till farmor och åt pannkakor. Det var också riktigt gott. Inget är som farmors pannkakor ;). Sen när vi kom hem kollade jag och Amanda på lite gamla kläder och "mina vänner" böcker i förrådet. Det var riktigt kul. Hahaa. Är ledig imorgon så då blir det att städa och bara ta det lugnt på dagen och sen på kvällen ska jag till UBC i stan för att vara domare på galakvällen som Hannaskolan har. Det ska bli riktigt kul!
Orkar inte skriva så mycket mer nu. Utan jag ska gå och se på "So you think you can dance" :)


Jag och Emma på våran första fotbollscup eller nått tror jag :)

Hadeeee // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar