onsdag 3 februari 2010

Talking to the mirror, typ.

Nu sitter jag (Emma) och skriver medan Matilda pratar i telefonen, snart kommer hon hit igen och skriver också! Vet inte vem hon pratar med men hon är nog snart klar. alldeles snart är hon klar... tror jag. Jag kanske har fel, hon verkar ha fastnat. ONEEEJJJ!! nu tar hon på sig någon onödig uppgift som hon egentligen inte borde göra, tror jag. NU KOMMER HON!!!!!!

ja, nu är jag somsagt här. Det var någon snubbe från sifo(vet inte riktigt vad det är men det hade med undersökningar att göra). Han pratade väldigt kul iallafall.
Emma ska sova här inatt eftersom mama och papa är i Malaysia i 30plus grader och solar. Så då är jag ensam hemma i två hela veckor. Helt okej. Vi har köpt ostkrokar och sourcream & onion-dip som vi ska äta ikväll. Mumma! Och vi är sjukt trötta båda två så vi lär nog skratta ganska mycket.

Emo här igen, jag vet att det är mig ni älskar så vi lämnar Matildas tråkiga tjafs för ett tag och övergår till MOI!! Som sagt ska jag sova här, det kommer bli AWESOME...!! Idag har jag haft kul :) Igår också! Imorgon ska jag göra en ännu roligare sak, kanske :) Mäe, serri! Nu ska ni få ha SKIIIITtråkigt igen och höra på Matilda, jag vet! Jobbigt va? Men ni måste tyvärr, måste ju dela med mig av tangentbordet med alla underbara fina knappar :) snorkel

Jag satt alldeles nyss och tänkte på hur min dag har varit idag. Jag kom fram till att den har varit alldeles förträfflig. Har praktik just nu och idag fick jag se på Top Model 7 på praktiken. Det var kul. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH". "Emma, sluta, det är jag som skriver om min dag nu. Behärska dig".
Aja, tillbaka till dagen. Efter praktiken var det ledarutbildning och vi gjorde våfflor alla tillsammans innan undervisningen började. Jag prövade göra en grön våffla. Den vart grön, och svart. Nu räcker det för den här gången. Ha det faboulus.

Hejjjjjs. Vi kan ju förresten avsluta med en bild som vi tog idag. puss

Söta va?

//Matilda&Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar