tisdag 9 februari 2010

Sweeet

Tjohej!

Sitter hemma och gör typ ingenting. Är ganska trött dock, gick upp fem i morse för att jag skulle på praktik.. Menmen. det är kul där så det gjorde inte så mycket.
Igår var vi lediga så då for jag, Emma och Amanda in till stan till våran gamla skola och hälsade på där. Träffade våra gamla lärare och alla elever. Det var riktigt kul! Saknar alla riktigt mycket känner jag! När vi hade varit där for vi in till stan och shoppade lite. Amanda var bara med ett litet tag, sen kom Max och dom for hem till honom. Så då gick jag och Emma själva. Jag köpte en mörkgrå tunika och en BH, en foundation och en almanacka. Är nöjd med dom sakerna. Emma köpte bara ett gina-linne och en korv. Sen for vi hem och jag åt middag och sen for jag och Amanda Kreuger på den sista skoterkursteorin innan provet. Kommer nu snart äntligen ha skoterkort :) Och innan jag gick isäng igår så fick jag ryggmassage av min syster på massagebänk. Det var S K Ö N T !, fast jag var tvungen att massera tillbaka på henne sen efteråt. Men det var ganska kul faktiskt.

Ikväll blir det att fara till slalombacken med Amanda och Emma. Det blir nog riktigt kul :) Blir första gången jag far dit den här säsongen.

Avslutar inlägget med massa bilder från när vi gick på Hannaskolan. Se och njut :)Våran klassSötnosar!

Hahaaa!! Frasses vid tågstationen. Det var riktigt kul.Sötamanda!GINNET!! Saknar dig!Jag och Emma i datasalen.H A N S ! Världens bästa lärare!LOSERVi gjorde coola grejer på NO:noch kollade på små sakerEmma gjorde en ansiktsmask av gips. Jag fick vara modell.


Film från när jag, Emma och Amanda satt i matsalen på Hannaskolan när vi hade lektion och spelade kort istället för att jobba!


Emma ska "knäcka" ett äpple med pannan!

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar