tisdag 26 oktober 2010

Talking to the man in the moon

Hejhej!
Sitter just nu på Waynes med Mimi och försöker plugga. Går sakta men säkert framåt. Jag har egentligen ingen ork alls till att plugga men känner att jag måste!

Om ett tag ska jag gå till Amandas jobb och sen ska jag hem till henne och Håkan och sova där i natt. Vi ska bowla med alla OP:are imorgon och då passar det bra att jag sover i stan.

Idag har varit en härlig dag, har bara lagat massa mat och efterrätt på skolan och sen ätit det. Var riktigt gott och blev sjukt mätt. Sen har jag hunnit träffa några från Ny Generation också och pratat lite om det och sådär, var trevligt. Sen har jag suttit här sen tre.

Blev ett kort och tråkigt inlägg nu, men jag orkar inte skriva mer och borde verkligen försöka plugga.. så, adjöss!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar