måndag 18 oktober 2010

lite wild and crazy

Måste säga att jag är fantastiskt bra på att köra bil, eller vad säger Matilda som satt i? haha, nä om jag ska vara helt ärlig gick det inte alls så bra igår. Glömde stänga av helljuset varje gång vi mötte någon, slirade på kopplingen (säger man så?) så att det luktade skit hela tiden, höll på att köra av vägen lite då och då när jag blev lite för ivrig och det hände en massa mer saker. Men det var sjukt kul iaf och sas massa kul också, hahaha.
Körde till Holmsund för att Matilda och jag skulle ta sånglektion!
Den gick bra att sjunga iaf, tur det..

"Mamma är det här en rondell?"
"jaao, kanske det?"

"Jag kör med ena handen och åker med den andra"

"Mamma säg tre bra saker om din sångröst"
"Mild, vibbra ton och ja hur ska jag säga det?.. sexig!"

Och nu kommer vi till idag.. säger bara en sak:
EMELIE SANDSTRÖM HUR KUNDE DU?
Igår somnade jag inte för än klockan 5 för att jag hade feber hela natten. Och jag gissar att det är Emelie som smittat mig. Fast egentligen kanske jag får skylla mig själv lite eftersom jag gick och hälsade på henne hehe! Menmen, det blir nog skola imorgon iaf för febern har gett med dig lite nu! :) Nu vet jag inte vad jag ska göra, får väl se lite film eller nåt. hejsvejs, emma

1 kommentar:

  1. EMMA AHLBERG! DET ÄR INTE MITT FEL! Jag har lunginflammation, som är en bakterie. Alltså, det smittar inte. Därför kan det inte ha varit jag som gett dig feber.

    Puss!

    SvaraRadera