onsdag 6 oktober 2010

trött, snuvig, less..

Är snuvig som stryk! Och lika trött som jag är snuvig. Tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, eller hoppas på det i alla fall. Inte säkert det kommer gå när det gäller mig. Kommer sluta med att jag somnar typ halv tolv - tolv. Och det skulle inte vara okejjj! Känner verkligen att jag vill sova. Egentligen är det ingen bra kväll att lägga sig tidigt eftersom det är jättemånga bra program på 4;an efter varandra från halv åtta till tio. Och jag vill se dom men vet inte om jag orkar. Plus att jag borde göra skolarbete, vilket dilemma alltså! Juste, jag borde städa ihop lite på mitt rum också, och sy. usch, och diska. Det måste jag göra nu, innan mamma kommer hem!

Så, so long!

// Matilda

Juste,, mamma och Maria ska förresten boka biljetten hem från Spanien ikväll också! Awesome! Taggar sönder tills vi ska dit! WIIIIE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar