söndag 10 oktober 2010

"Vad gör du?"

HAHAA!! Jag kollar igenom alla mina bilder på datorn för jag ska framkalla massa bilder som jag sen ska sätta upp på min vägg. Och under allt letande så hittar jag den fantastiska filmen från min konfa då vi hade varit i Hemavan och var på väg hem med bussen. Och jag skrattar ihjäl mig när jag tittar på den!




Det har varit en ganska händelserik helg eller iallafall lördagen. Öppet hus på skolan, bakat chokladbollar med barnen på pingst, firat Mattias som fyller 18 år idag (GRATTIS!). Sen idag har jag bara gjort massa skolarbete, eller försökt i alla fall. Har väl kanske inte riktigt gått lika bra som jag kanske skulle ha velat. Men har i alla fall fått lite gjort.

Nu ska jag sova, är supertrött! Tack och adjö.

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar