tisdag 12 oktober 2010

Då går jag ner i min källare

"Vilken är din favoritros Daniel?"

HAHAA, har ikväll sett fotboll. Sverige-Holland, Sverige var pinsamt dåliga! Fick sällskap av Emma, Julia, Daniel och Ludvig framför tv;n och Daniel och Ludvig hade köpt fyra Ben&Jerry´s som dom hade med sig och som vi åt. Gott gott. Till middagen var jag och mamma hembjudna till Carlssons vilket var riktigt trevligt. God mat var det! Känns förresten som att det enda jag gör nuförtiden är att fika. Det känns ju inte riktigt bra.. kanske måste trappa ner lite med det :P

Imorgon har jag sovmorgon till 10. Skööönt! Så jag kan sova typ 1-2 timmar längre på morgonen vilket känns välbehövligt.

Nu ska jag se det senaste avsnittet av How I Met Your Mother innan jag släcker lampan.

Godnatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar