torsdag 30 april 2009

lonely ;p

Ja, nu sitter jag här och gör ingenting. Har stickat lite på min vante så nu har jag bara tummen kvar. men jag tror jag har gjort fel, blandat en 9-12 år vante och en dam vante, men det ser ju inte för hemskt ut. Man får hoppas inte min lärare märker nått ;) Idag har vi först so, det känns ganska bra :) Sen spanska och det känns ju inte lika bra! sen kristendom fast vi gör samma sak som på so:n, sen spanska igen. Det blir nog en chilldag för vi slutar klockan ett :)

Ikväll tror jag att jag först ska på kalas hos Karlssons, sen bär det iväg till Hjoggsjö. Där blir det majbrasa och jag ska sjunga. Lite nervös för låtarna är ganska så höga! Men,men efter det ska jag stå i caféet, hoppas det kommer någon fast det är valborg. Annars får jag stå där alldeles lonely och sälja godis till mig själv ;p Nu ska jag borsta tänderna :}

Hare// Emma
P.S. Har Monki öppnat i stan än??? D.S.

1 kommentar: