måndag 4 maj 2009

Stolt...

Halloj allesammans. Har varit ute och sprungit ikväll, är ganska stolt över mig själv över att jag tog mig ut ändå. Trodde jag inte skulle orka men det var ganska skönt. Och jag blir så stolt när jag kommer hem igen, trots att det är väldigt jobbigt.
Gick på stan idag också med Emma och Amanda, det var trevligt. Jag köpte ett linne och en lång långärmad tröja på Gina Tricot. Träffade även Elo och Julle på stan. Inte varje dag man träffar dom där :P..
Nånting mer jag kan meddela er om är att vi har nationellt prov i matte imorgon vilket inte känns speciellt roligt. Mer jobbigt. Men spelar nog inte så stor roll hur det går, lär nog ändå inte sänka mig... hoppas jag. Men något som är väldigt bra när det gäller nationellt prov är att man får ha med sig fika :) det är alltid lika gott.

Sen har jag fått veta att jag dels ska få fara på en konsert med Samuel Ljungblahd den 16 maj, det blir roligt. Sen när det gäller 94:ornas konfa så blir jag som Hanna var förra året, hon följde med till Hemavan och sen var hon med på de gångerna efter Hemavan. Så kommer jag också få göra nu. Så jag kommer vara med på konfagångerna som är kvar och Hemavan. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Taggar otroligt mycket, särskilt till Hemavan!

Var nyss inne på VK och läste om när Amanda räddade Frasses, Vännäs. Duktigt gjort Amanda ;)
Bra att du är snabbtänkt! http://vk.se/Article.jsp?article=274848&comment=true#comment

Men nu måste jag börja tänka på refrängen, har ju skola imorrn tyvärr. Hare bra.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar