tisdag 26 maj 2009

Hemavan

Då var man hemma från Hemavan efter ett fantastiskt roligt konfirmations läger. Hoppas att alla andra också tyckte att lägret var lika kul som jag tyckte!

Under lägret har jag:
Åkt buss
Sjungit
Gråtit mycket
Skrattat
Masserat och fått bli masserad på vaderna
Skedat i massor
Varit uppe länge
Blivit utburen i korridoren
Kastat ut skor
Sjungit mer
Ätit gott
Gått på dumma saker som jag egentligen inte borde gått på
Fått två dunkar vatten på mig av två av ledarna
Lekt roliga lekar
Skrattat ännu mer
Spexat lite grann
Sjungit ännu mer
Fått massage
Blivit hånad av mina ljud
Fått massage till sent på natten
Varit extremt trött
Bossat över konfirmander
Fått beviset att jag är längre och bättre än Hanna på alla sätt!
Förlorat städtävlingen ganska hårt
Lärt känna många fler fina människor
Nästan lärt mig dricka svart kaffe
Kört rubikskub
Kramats jättemycket
Slagits
Gett mig på att försöka göra en dubbelkullerbytta med Hanna
Vandrat i fjällen
Varit på vigsel
Åkt buss


Om ni vill se några bilder så får ni kika på min apa, där finns det bilder.


En kort mening om hur lägret har varit är "Fantastiskt på alla sätt"


Jesper, Ludvig och David som kör footloose!


När jag skriver här så blir de ord som inte finns i ordlistan understrukna med rött. Då blev jag väldigt förvånad när ordet dubbelkullerbytta inte blev understruket. Finns det i ordlistan? skumt.

//Matilda

Ps. Vad dåliga ni är på att kommentera! För att det ska vara roligt att skriva vill man ha kommentarer! Ds.

2 kommentarer:

  1. Sjukt bra! Till nästa gång ska vi ha övat in den lite bättre så det blir lite snyggare i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Haha :) ja, det är sjukt bra, men det var snyggt nu också!

    SvaraRadera