torsdag 28 maj 2009

Det kan jag lova

Okej, nu var det gryymt länge sen jag skrev. Jag måste skärpa mig!
Aja, snart sommar lov iaf, sååå skönt, det har man längtat efter. Det är mycket härliga saker som väntar sig, Moppe turen till ab:s stuga, sommarjobb, Sallys stuga, min stuga och många andra grejor.
Idag var det väl en okej dag. Först hade vi nationella i spanska, det gick faktiskt bättre än förväntat. Men nu är det två delar kvar, jag fattar ibland inte hur Sandra har det med sin planering. Men,men, Vi hade också engelska förhör och det gick superduper bra. Det är bara Matilda som vet varför ;) haha. vid typ två tiden hade jag nationella i Fysik. Daniel (läraren) sa att det skulle ta en halvtimma, jag gjorde det på tio minuter för att hinna med en tidigare buss ;D
Väl hemma borde jag ha pluggat till provet som vi har imorn men i stället satte jag mig vid tv:en som vanligt och såg på Smallville. Sen var det lovsångsteam och det var jag och Matilda som skulle laga maten. Det blev tacopaj och det var riktigt göödans! Jag hann inte vara med och öva nått för jag skulle på hundkurs med Sally. Det var super najjs och jag lärde Nelson två nya grejer. Hade superkul med Sally, hoppas det blir lika kul på Lördag ;)
Nu sitter jag här och skriver och har nyss blivit förhörd av pappsen, ska nog gå och plugga lite till nu.

Hare gött/ Ahlberg

P.S. Som sagt, KOMENTERA! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar