torsdag 14 maj 2009

Coolast i stan, det är jag det!

Tjalå, har klippt mig idag, håret var ordentligt nött. Blev inte jättenöjd, känns som att det är lite för kort. Men på ett tag vänjer jag mig väl och det blir bättre och bättre, hoppas jag.
Ikväll är det "på rymmen" tonår och det ska bli ganska trevligt!
Två andra väldigt trevliga saker är att på lördag ska jag och se på Samuel Ljungblahd i Holmsund!, och om en vecka är jag + många andra i Hemavan på konfaläger, jippi. Ska också bli grymt kul. Jag tittade på några bilder på kyrkans dator från när jag var på mitt konfaläger i Hemavan. Så sjukt mycket minnen man får när man kollar på bilderna!!!

I måndags var det manifestation för det som hände i helgen, och jag var där med lovsångsteamet ett tag och jag och Emma lånade Max och Filips skateboardar och skateade (stavning?) runt och var bara allmänt coola!!!





Yeaah,


Vi var så coola alltså!!


Speciellt jag :P


Sen vill jag även passa på att gratta våran fantastiska vän Amanda Nyberg som fyller 16 år idag :) HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!


Älskade vän!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar