lördag 25 april 2009

Vinnare

Hade talangjakt i torsdags med skolan, det gick riktigt bra :) Våran grupp vann, så vi fick pokal. Och jag fick ta hem den, och rosen som Antonio hade i dramat. Nämen, det var riktigt roligt också. Gick mycket bättre än väntat, med tanke på hur det hade gått när vi övade på skolan. Där gick det ju sämst! Men jag tror att ganska många blev rörda när vi gjorde det också, det är ju så mäktigt.

Sen igår så simmade vi med skolan, det var kul. Vi fick lära oss att livrädda. Och då var jag med Emma och det gick ju som det gick ;) haha.. Sen igårkväll var det tonår. Där var det "så det ska/kan låta". Det var kul det med. Och jag ägde på låttitlarna. Sen stod jag och Amanda i cafét. Det gick också bra, vi hade det inte så tråkigt för alla var med oss i köket. Sen gick vi två, Julia, HannaE, Emelie, Mattias, Simon och Anton och myste ner oss i soffan. Sjukt mysigt blev det, men varmt så nånting! När jag kom hem vid halv ett gick jag och la mig direkt, var så lagomt trött!

Och idag har jag städat, skrivit lite på ett so arbete som ska vara inne på onsdag, fixat min cykel, hjälpt till med maten och sett lite film. Och ikväll blir det att umgås med familjen och se Robinson, ska bli kul. :)

Här kommer lite bilder från galakvällen och två bilder från hur mysigt vi hade det på cafét.


Vi hade mys i sofforna. Hanna, Anton, Mattias...

Julia, Amanda, Emelie, Simon och jag som tog bilderna :)


Antonio och Katrina var konferencierer :)


Lågstadiet framförde massa grejer som tex dans av dom minsta...


Alla coola katter...



Fotboll...



PMJ!! (EMD)



ett drama...



och ett medley


Emma <3

Det skulle egentligen vara en bild här på henne, men jag fick inte ha den :P
Amanda <3


Jag filmade




Dans av Cornelia och Marika



Piano av Marcus



Robotdansen av Lucas




Gitarr och sång av Emelie




Drama av Emma som var Jesus, jag som var flickan...




Antonio som var förföraren...



Ginnet som var pengasnubben...




Cornelia som var alkoholist...
Marika som var modell...



Katrina som var depressionen



Mäktigt?, ohja.



Antonio beatboxade




Lärarna dansade




Så sjukt snygga dom är alltså





Förra årets nior var domare




Fick både rosen och pokalenn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar