tisdag 7 april 2009

påsklov!

Förlåt om jag aldrig skriver, jag är för lat. Men nu skriver jag iaf :)
Idag har det varit en najjsig dag. Först hade vi engelska, där hade Marika med sig en låt sen fick vi igen prov. Fick G, stoolt ;) trodde jag skulle få IG hade typ inte pluggat nått! Sen hade vi NO, Daniel (våran lärare) var sjuk så det blev också en chilllektion. Sedan var det spanska, var nervös för vi hade nämligen prov. Jag hade bara pluggat i morse på bussen och lite i skolan. Jag gissade typ på allt och fick lite hjälp av Katrina och Matilda som stod utanför dörren och pratade väldig högt om vad dom hade skrivit på provet medan jag fortfarande satt och gjorde provet ;) Det var najjs för mig!! Nu kommer det otroliga, JAG FICK VG :O STOOOOOOOLT!!! På eftermiddagen hade vi övning inför tallangjakten/galakvällen. Jag tyckte det gick bra, vi spelade inte det på Matildas mobil och såg på det sen och det såg inte så dumt ut tycker jag :) Nu sitter jag här och borde skriva på mitt svenska arbete men jag var ju tvungen att skriva på bloggen!

Snart är det påsklov och jag längtar så otroligt mycke, händer mycket roligt.

Syster + Jonas kommer
Stugan
Kanske ska träffa Annie

m.m.

P.S. Nu har man sommar jobb också :D Ljuslycktan!!
En månad i början eller två veckor i början och två på slutet.
Hoppas det bli en månad i början för då har typ alla jobb. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar