onsdag 29 april 2009

Ont i maageen...

Är sjuk, det är inte alls roligt. Har någon form av maginfluensa, så jag har ont i magen på något konstigt sätt. Går inte riktigt att förklara. Jag var hemma från skolan igår och idag och kommer förmodligen att vara hemma imorrn också så att jag får vila upp mig så att jag kan fara till Carlssons på kvällen utan att ha ont i magen.
Och nu medan jag har varit hemma har jag inte gjort nästan nånting alls, igår låg jag och såg på tv och sov typ hela dagen, åt bara tre mackor sammanlagt också. Så var ganska hungrig i morse, men jag har samtidigt ingen aptit. Och idag har jag sett på tv, vikit tvätt och ätit litegrann faktiskt.

Imorrn blir det som sagt 50 års kalas hos Carlssons och sen beroende vad klockan är när det slutar så kanske jag drar till kyrkan. På fredag blir det en ganska slapp dag tror jag och sen på kvällen ska vi nog förhoppningsvis till Amanda och grilla precis som dom gjorde för ett år sen. På lördag blir det att gå upp jättetidigt för att vara på ICA klockan 8. Vet inte riktigt om jag orkar det, men måste. Sen på dagen ska jag öva med Magnus och Filip till när jag ska sjunga på Gudstjänsten på pingst på söndag. Sen senare på söndag har vi träning.
Jag får nog en ganska trevlig helg hoppas jag bara jag blir frisk! :)

Men nu ska jag nog gå och se på hockey med faren och Oskar, ganska kul faktiskt. Särskilt när det blir slagsmål ;)

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar