tisdag 7 april 2009

Påsklov!

Tjaalåå, håller på att packa till fjällen. Åker dit imorgonbitti, så jag fick mitt påsklov idag. Riktigt skönt, så nu har jag lov i 12 dagar!

Idag hade vi förresten spanskaprov och det gick ganska mycket bättre än förväntat, fick MVG, inte fy skam. Hade förövrigt ganska slapp dag också, först engelska då vi lyssnade på en låt och lekte lekar, no- våran lärare var sjuk så vi fick plugga på vad vi ville typ, men för mig blev det att lyssna på musik. Sen hade vi spanska prov och det gick ju som sagt väldigt bra. Vi fick lunch sen övade vi inför talangjakten. Det var väldigt kul. vi övade bara i drygt en timme sen spelade jag, Emma och Amanda kort till klockan tre då vi slutade!
När jag kom hem såg jag på tv medan jag halvsov. Vi åt middag, jag hjälpte till med veckosalladen och sen har jag suttit vid datorn, packat och hjälpt till med allt till och från.

Sen tror jag att lovet kommer bli riktigt trevligt också.
Fjällen
Kompisar
Fira Emelie
Bli firad själv
Träffa en väldigt gammal klasskamrat förhoppningsvis

och Se på en hippiefilm till ett musikarbete

Så nu får ni ha ett trevligt lov allihopa. och Glad Påsk! Ses efter helgen :)

//Matilda

Ps. Emma, nu förväntar jag mig att eftersom jag inte är hemma och inte kan skriva att du gör det istället? Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar