tisdag 28 oktober 2008

Träningsverk gör ont.

Äntligen så har det kommit snö! Vansinnigt så mycket jag har längtat, får hoppas att den bara ligger kvar nu och att det blir mycket snö till Jul och nyår, för då blire Hemavan! Och nu måste det vara mer än 3dm snö annars är inte kungsliften öppen. :(

Idag har jag galet ont i kroppen. Jag red igår i typ 3 timmar och det känns idag vill jag lova. Har sån sjuk träningsverk. Men det var ändå riktigt skoj. Jag fick igång Mirage (hästen) i gallop helt själt :) är riktigt stolt. Ska kanske fara till Malou en gång i vecka och rida. Det skulle vara riktigt kul. Det är roligt att rida. Men det är kul att vara med Malou också!!!!

Skönt med lov nu också. Och nu är det inte långt kvar till jul, bara typ 7 veckor :)
Aja, måste gå och städa mitt rum, sen ska jag laga tacopaj! ;) Ha ett underbart lov. Vi ses.


Malous hästar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar