söndag 12 oktober 2008

Nu är det roliga över!

Nu är bröllopet slut. Eller det tog slut redan igår men nu har vi städat och allt :P
Det var en helt fantastisk dag. Elisabeth var jättefin. Det var ju Gustav iochförsig också! Bröllopet började klockan 15 och slutade vid 23.30-24.00. Men vi var tvungna att stanna kvar till typ halv 2 för att städa undan det värsta. Men jag hjälpte inte till utan jag gick och la mig på en kyrkbänk. Jag somnade!
Jag sjöng på festen, det gick faktiskt ganska bra. Bättre än väntat iallafall, för jag var hur nervös som helst! Men det gick ändå bra :D sen idag har vi varit och städat klart kyrkan. Eller mamma och pappa och Elisabeths föräldrar. Jag sov till 11:45! Men sen hjälpte jag till att städa köket och sen öppnade de presenterna, det var kul :)
Just nu har jag jättetråkigt. Det finns ingen man kan vara med! :( Aja,, vi ses. Ska se på hål i väggen nu! Puss // Matilda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar