torsdag 16 oktober 2008

Dålig bloggskrivare, jag vet!

Jag vet, jag är riktigt dålig på att blogga. Men ibland är det bara så jobbigt! Men nu tänkte jag skriva lite här igen. :)
Dagen har väl varit ganska bra! Förutom att jag inte kan praoa på en av mina praoplatser som jag hade fixat. Ica vännäs. Jag, Amanda Nyberg och Emma Ahlberg ringde dit för typ 4 veckor sen för att kolla om vi kunde praoa. Och de sa att det var helt okej och skrev upp oss och sa vilken tid vi skulle komma och att vi skulle komma till hans kontor! Men idag när vi ringde för att få ett kontaktnummer som våran lärare kunde ringa till när han ville veta hur det gick och så. Då säger de att vi inte alls ska praoa där, att vi inte är upp skrivna nånstans! Gissa om jag blev arg. Och nu finns det typ inga praoplatser kvar heller. Alla är ju slut :( Det var inte så kul!

Men sen blev jag mer glad när jag fick veta att vi inte hade någon engelska utan att det var håltimme. och att nästa fredag så har vi håltimme från spanskan, och nästa torsdag på spanskan ska vi fika en massa för att det är sista gången vi har våran vikarie! :( :)

När jag kom hem från skolan idag så for jag och Emma på ICA och handlade Köttfärs och tacokrydda. Vi skulle till Amanda och göra tacopaj. När jag kom ut från ICA mötte jag Bea. Sjukt länge sen man träffade henne :( Hon höll i Jonathan, så vansinnigt söt han är alltså "Blinka lilla... Hejdå" Haha.. så kul.
Sen for vi upp till Amanda och började laga tacopaj, sen åt vi den och såg på en film. Tacopajen var för vansinnigt god. Jag åt hur mycket som helst. Så nu kan man säga att jag är proppmätt! Och filmen var sjukt bra också :) Kul kväll för övrigt med er tjejer <3 Sen gick vi ut i regnet, vi blev blöta så vi gick in igen! :P HAHA!

Nu känner jag att det blev ett ganska långt inlägg :) Så vi får väl se hur många som orkar läsa hela, tack så mycket ni som har gjort det iallafall. Och kommentera gärna!! Vi ses!

//Matilda

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du har skaffat en blogg. Den är verkligen hur fin som helst. Jag kanske är lit sen, men jag har ju varit i USA 2 veckor

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tyckte det var dax att jag gjorde det. Nu har ju typ alla en blogg :P Hehe!

    SvaraRadera