torsdag 9 oktober 2008

Åhh!!

Hallå där. Idag har varit en ganska bra dag faktiskt, har inte haft så jätte jobbig dag i skolan trots att vi hade engelska prov. Det var inte ens svårt. Vi skulle kunna typ knappt 20 ord och 4 meningar. Sen kunde vi inte plugga till något mer för det var hörövning och läsförståelse. Så provet gick bra. På spanska lektionen var jag själv. För Katrina är i USA och Emma i Stockholm, men det var najjs ändå. Hade riktigt kul faktiskt! Våran spanska lärare som vi har nu när våran riktigt spanska lärare Sandra är i Spanien är 1000 gånger bättre än Sandra. Tråkigt att vi bara har henne fram till lovet :(
Aja, efter skolan for jag hem och pluggade NO, inte så kul! Sen åt jag middag och for till Pingstan och övade. Min bror gifter sej ju som sagt på lördag och jag ska sjunga på festen! Är väldigt nervös, redan!!! Inte alls bra. Jag kommer ju vara super nervös då. När jag kom hem satte jag mig är och började kolla på lite bilder, då hittade jag en bild på VÄRLDENS godaste tårta :) Åh... vad jag blev sugen på den nu. Det skulle verkligen sitta fint med den :) Den påminner mig om sommaren, det har varit en bra sommar :) Saknar den! Men nu är det snart vinter och det ska vi inte deppa för















För övrigt så finns det ju barn som är så sjukt söta. Åh vad jag skulle vilja ha ett litet gosigt barn :)Jag hittade några gamla bilder från 2006 när mina kusiner/kusinbarn från USA var här. Och Gwenevere är ju ett riktigt charmtroll. Hon skulle inte vara helt fel att få gosa med :P


Måste gå och plugga NO nu. Ses. puss //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar