torsdag 23 oktober 2008

Chilldag.

Det har varit en ganska bra dag idag, även fast det egentligen brukar vara den jobbigaste dagen, iallafall i skolan. Men vi hade nästan inga vanliga lektioner idag! :) På spanska lektionerna fikade vi kladdkaka, bullar och rullrån. Vi övade lite på adjektiv också, men det var kul ändå. Jag fick förresten tillbaka mitt spanskaprov också, det gick över förväntan! Jag fick 91.5 poäng, det trodde jag verkligen inte. Det enda dåliga var att det var våran sista lektion med Jenny :( Sen på engelskan fick vi typ göra draman :) det var kul. Sen sista lektionen hade vi NO, då fick vi igen våra NO prov, och på det provet fick jag MVG-. Det var också över förväntan! Riktigt nöjd faktiskt!

Förövrigt så har dagen sen jag kom hem mest innehållit plugg, eller i alla fall försök. Fastnade framför tv:n istället. Men jag har ändå åstadkommit lite grann. Så nu tänkte jag ta en lite paus och sätta mig här och blogga istället. Jag kan inte påstå att jag är en sån jättebra bloggare, men det viktigaste är väl att jag i alla fall försöker! :)

Vad skönt det ska bli med lov nu också, sista dan i skolan imorrn innan det är här, och imorrn lär ju inte heller bli så normal dag. Syon (eller hur det nu stavas) kommer till skolan och ska prata med oss om gymnasium, läskigt. Sen imorrnkväll blire tonår. Diskussions kväll! Det verkar lite spännande, undrar vad det innebär, eller jag fattar att vi ska diskutera. Men vad? Aja, vi får vänta och se. ("Då väntar jag också"). Haha, kanske inte så många som fattar, men Julia fattar i alla fall. Hoppas hon läser min blogg nu då!


På söndag blire avslutning med fotbollslaget, vi ska kolla på bilder från Gothia, äta mat och ha tävlingar. Det kommer bli najjs! Kul att träffa alla igen, var ett tag sen :)



Vi ses. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar