söndag 19 oktober 2008

La Gondola, snåla med ananas!

Idag beställde jag och pappa pizza, vi passade på när inte mamma var hemma :P Pappa beställde en hawaii åt mig och kebab pizza 3 åt han själv. Jag blev väldigt glad för jag älskar hawaii för det är ananas på den. Men sen när vi kom hem med pizzorna ser jag med min stora besvikelse att det bara är 8 ananaser! Då blev jag riktigt ledsen. För man köper liksom hawaii för att det är ananas på den! Och nu tycker jag att La Gondola är riktigt snåla med ananas!

Aja, för övrigt så har helgen varit riktigt najjs, fredags var vi i Davids hus och såg på film. (David, eran toa är hur superdupermegahyberjättesnygg som helst). I lördags vara hemma och plugga på dagen, sen på kvällen drog jag till Amadeus och såg film. Det var najjs. Sen idag smulgudstjänst på missionskyrkan, sen hem och plugga och nu bort :)
Ses! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar