söndag 1 februari 2009

Världens bästa!

Oj, riktigt länge sen nån av oss skrev här nu ju...
Förra veckan hade vi elevensval vecka där jag hade mat. Och idag hade vi elevensval också för att förbereda till öppet hus som vi har imorgon.

Det har redan gått en vecka sen du gick bort, oj vad fort det har gått ju. Känns så tomt när man vet att du inte finns mer. Man träffade dig inte så ofta förut men då kändes det inte tomt för då visste man att du var hemma i Tväråträsk och att jag skulle få träffa dig snart igen. Men nu kommer det ta jättelång tid innan jag får träffa dig igen! Men jag vet att du i alla fall har det bra nu. Nu behöver du inte lida! Älskar dig, du var världens bästa Morfar! Tack Emma, Amanda, Julia och Sara för att ni bryr er så mycket om mig. Det hjälper verkligen. Ni är underbara verkligen!

I tisdags och torsdags hade vi nationella prov i svenska. Det var lite läskigt. Det var inte så farligt svårt faktiskt! Men på skrivdelen så var min fantasi inte på topp om man säger så. Jag började om 5 gånger och började skriva på tre punkter av fyra! Hehe... Jag hann också äta 5 mackor, en dricka, en bulle och två chokladbullar under tiden som vi skrev. Helt sjukt! Nu har jag i alla fall bara muntliga delen kvar på svenskan.

Ikväll är det barnkalas på tonår, riktigt roligt. Så Emma och Frida kommer snart hit och vi ska göra oss i ordning! hehe... sen blir det kanske att fara upp på lilja och lyssna på när Amanda och hennes band spelar. Imorrn blir det somsagt öppet hus på skolan från 12 till 15. Känns lite smådrygt men ändå roligt.

Aja.. ska gå nu. Viiii hörs! //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar