måndag 26 januari 2009

Bio :)

Jag och Emma var på bio ikväll och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den var riktigt sorglig enligt mig i slutet. Jag grät i kanske 20-30 minuter. Men filmen var lite för lång 2h och 46 minuter, så det var väldigt drygt där i mitten. Ett tag höll jag på att somna. Efter filmen gick vi ut i parken utanför filmstaden och tog lite bilder, sen kom mor min och hämtade oss.

Den här veckan har vi elevensval som känns grymt skönt. Jag har mat. Idag bakade vi kakor och såg på filmen ratatoille. Sen slutade vi klockan 2 :) så det känns väldigt skönt att inte ha någon vanlig lektion på hela veckan :D

Är förresten sjukt torr i min mun, väldigt jobbigt!!!!

Nu kommer lite bilder från dagen/kvällen :)


Dom bästaste <3


Fina Cornelia :)


Emma satt länge och försökte lösa kuben, sen gick det inte så bra och hon gav upp.


Godfikat vi bakade :)


:)


Emma var taggad!


jag med



:)


Hopp


Hopp






:)


Bästaste vän <3

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar