fredag 9 januari 2009

Sjukdomar

Då har skolan börjat igen då.. inte så jätteroligt. Men ganska kul att träffa lärarna (en del iallafall) och klasskompisarna. Redan första dagen i skolan får vi två läxor. Åh vad drygt. Orkar inte med läxor! Skönt med helg nu iallafall. Idag på skolan gick jag till skolsyster för jag har galet ont i min fot på undersidan, och det har jag haft sen i måndags och jag har ingen aning om vad jag har gjort. Så jag gick som sagt dit och skulle kolla om hon visste vad det var. Hon sa att det kunde vara en inflammation inuti foten pga över belastning. Så nu har jag en salva som jag ska smörja in foten med. och blir det inte bättre inom en vecka måste jag gå till vårdcentralen så dom får kolla upp.

På tal om sjukdomar så har farmor också blivit sjuk. Hon har svår hosta och vatten i lungorna. Pappa åkte in med henne till sjukhuset igår och hon är fortfarande kvar där. Hon är snart 92 år och därför inte så stark. Hon har knappt någon aptit heller. Så jag hoppas och ber att hon ska klara sig! :(

I Tisdags var Amanda, Hanna och Julia här. Det var kul. Vi såg på Pelle Svanslös. Först for vi på ICA och skulle handla grejer att äta under kvällen. Vi spenderade kanske en timma där och då köpte vi bröd, 20 drickor, en liter mjölk och kakor. sen kom vi hem och såg på Pelle för fulla muggar. Vi tog en paus mitt i och åt lite korv. Sen gick vi ner igen för att fortsätta se. Då hade vi även tagit fram glass att äta! Medan vi äter så plingar det på dörren och jag tänker direkt att det är min bror som kommer hem. Så jag springer upp för att öppna men ser då flera människor utanför dörren. Då tänker jag att han förmodligen tagit med sig kompisar hem. Men sen när jag öppnar dörren (den var nämligen låst) så flyger (inte bokstavligen) Niklas, Mattias x2, Simon, Maks och Ludvig in och skriker. Det var riktigt läskigt. Jag blev livrädd. Dom for nästan lika fort som dom kom så vi gick ner igen och fortsatte se Pelle. Vid två somnade dom tre så då stängde jag av och somnade jag med. Tack återigen för en trevligt kväll med er!! =)


Sexyyy :)



Ikväll blir det SKRIG på misshan. det blir niice. Sen imorrn blir det backen med Sally. Det ska också bli nice.

Men nu måste jag gå och vika sockar. plus att Mammsen ska ha datorn.

Viii ses! :)

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar