lördag 24 januari 2009

Blåmärke gör ont

Äntligen helg igen. Är väldigt less på skolan just nu känner jag. Orkar inte med några läxor! Sen händer det så mycket runt omkring också. Morfar har lagts in på sjukhuset i Umeå. Han har blivit väldigt dålig och det går bara neråt nu. Hoppas för allt i världen att han ska få bli bättre och krya på sig. Han har nånting i prostatan. Inte kul.

Igår var det Skrig på tonår. Det var riktigt roligt. Och det var mörkare då än vad det nånsin hade varit. Så det var ganska svårt att se vem som var vem. Men det gick bra. Vårat lag förlorade, men vi var bäst ändå.
På cafét körde vi först caféboll men vi hinner inte köra så länge innan Jonathan skjuter sönder plasten på en lampa i taket. Så då slutade vi spela det och tog fram pingisbordet och körde Nassepingis istället. Det gick ganska bra för mig till en början och jag blev aldrig nassad. Men sen gick det dåligt och jag blev nassad tre gånger. Så nu har jag ett blåmärke på min arm där dom träffade en gång.
Vi blev less på pingis och började spela poker istället. Jag vann första gången. Jag äger ju!!!!! Sen for alla hem förutom Jag, Anton och Arvid. Anton och Arvid spelade biljard medan jag satt med Arvids rubikskub och försökte klara den så snabbt som möjligt. Jag klarade den på 2 minuter och 5 sekunder. Sen var jag så övertrött så jag skrattade åt allt så då gick jag och och sov.
Idag klarade jag kuben på 1 minut och 52 sekunder :)

Ikväll blir det att käka på Droskan med familjen, sen fara hem till Gustav och Elisabeth och fika lite. Sen drar jag till Sally och sover där och har det jätteroligt medan alla mina andra kompisar (dom flesta) är på 16+ på kyrkan :P

Ha det bra. Viiii hörs! //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar