tisdag 6 januari 2009

Jullov.

Nu har jag inte skrivit på länge så nu tänkte jag att det var dags. Emma har ju tillochmed skrivit. Men hemsk bild har hon tagit. Tur det var längesen!

Hemavan var sjukt nice iallafall.
Där fick vi vara med om:
*Trevliga människor
*Fantastiskt god mat
*Underbara andakter
*Bra undervisning
*Trevliga gruppsamtal
*Sena kvällar
*Riktigt roliga spexkvällar
*Slalom
*Snowboard
*Otroligt dåligt bus på morgonen
*Supertrevlig festkväll
*Se människor utklädda till någon annan och se riktigt läskig ut!
*När vi hurrade för det nya året
*Vara vaken sent
*Väckning av killar som sprang in i rummet och levde om
*Kramring med mysiga kramar
*Bussresa hem
*Allsång på busstationen i Lycksele

När jag kom hem så längtade jag redan tillbaka dit! Det var underbart där.
Men jag var ganska trött när jag kom hem. Jag gick och la mig kvart över åtta och somnade direkt.

Nu efter lägret har jag varit i stan och köpt skor för 125kr som egentligen skulle kostat 500kr. Jag har umgåtts med mina kompisar. Ibland har vi varit sjukt många. Hos Emelie var vi typ 23 stycken. Galet!
Igår for jag till Julia och först låg vi bara i hennes säng och chillade framför datorn ett bra tag. Sen gick vi ner och spelade värsta språket med hela hennes familj och fikade. Det var riktigt roligt. Efter spelet gick vi upp till Julias rum igen och kollade på roliga youtube klipp :)

Ikväll ska jag, Julia, Amanda och Elo se hela Pelle Svanslös julkalendern. Det ska bli riktigt roligt. Jag taggar.

Nu ska jag snart gå till Julia. Viiii ses

Ps. Här kommer lite bilder från Hemavan. Ds.










//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar