torsdag 26 februari 2009

Klassresefilmen

Sitter och funderar på vad folk har för fantasier på namn till sina barn. Man kan tydligen heta Gay-Olof, Barbapappa, Mango och många fler helt sjuka namn. Men Gay-Olof är nog det bästa! Oj, vad jag skrattade när jag hörde det. Stackars barn!!!


Ikväll har jag varit med Emma och Amanda och vi har sett filmen från våran klassresa. Så sjukt rolig den är alltså. Eller iallafall för oss som var med på den. Tror inte att ni som inte var med skulle tycka att den var så kul! Sitter och kollar igenom bilderna som vi fått också från klassresan. Så sjukt mycket bilder det är. Och jag kan meddela att jag längtar tillbaka till klassresan så galet mycket och att det är en av de roligaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Minnen för livet alltså! Återkommer kanske lite senare med bilder därifrån.

Imorgon far vi till Pengsjö med lovsångsteamet och är där i helgen. Ska bli väldigt kul. Och oj vad vi ska köra skoter!

Men nu måste jag gå isäng om jag ska orka vara vaken nånting i helgen. Viiii hörs // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar