tisdag 17 februari 2009

Trasigt internet

Tjenare.. Kul att du skriver Emma, det händer inte så ofta. Och nu börjar det bli långa mellanrum mellan att vi skriver. Vi måste skärpa oss. Jag har faktiskt en anledning till varför jag inte har kunnat skriva, vårat internet funkar inte hemma just nu men pappa håller på att försöka fixa det. Därför får jag passa på att skriva när jag är på skolan. Och nu är det så att jag sitter faktiskt inte på lektionen och skriver det här pga att jag inte orkar jobba. Utan jag har faktiskt slutat för idag men det är ingen idé att jag går för bussen går inte förrän 20 över där vi hoppar på.

Idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt. Först hade vi engelska, det var en ganska flummig lektion. Sen hade vi NO, då fick vi disikera en gris, typ hjärta, lungor, tunga, njurar, mat- och luftstrupe och massa andra äckliga delar. Men det var ganska roligt. Lungan var nästan lite mysig eller vad man ska säga.
Lektionen därpå var vi spanska. Då hade vi spanskaprov, gick väl ganska bra men vi hann inte klart så jag hoppas att vi ska få fortsätta på torsdag. Vi åt lunch och sen hade vi matte. Gick bra.
På svenskan som vi hade efter matten hade hälften av klassen nationellatprov muntliga delen. Var riktigt kul ju. Så nu har vi gjort bort svenska proven, skönt.
Sista lektionen skulle vi ha idrott egentligen men våran lärare var inte här så då fick vi ledigt och slutade.

Nu efter skolan ska jag hem till Katrina och vi ska planera en redovisning i SO:n. Nice.

Jag kan meddela dig Emma att det gick bättre än väntat. Tack så mycket för ditt stöd, det betyder sjukt mycket för mig just nu.


Viiii hörs //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar