måndag 16 februari 2009

Braa dag, fast kanske lite dålig!

Idag har det varit en ganska bra dag. Jag vaknade 06.10 och då klev och upp för att dusha. Jag klädde mig, åt frukost och sminka mig sen for jag till bussen. Jag vet att folk tycker jag tar lång tid på mig men jag kan inte rå för det :P Jag for inte till skolan direkt utan jag skulle först till tandläkaren. Där fick jag se hur tänderna skulle se ut om man inte borsta dom noga. Jag ska börja borsta tänderna var femte minut :O Jag kan inte säga att det var vackert!!

Sedan var det skola, och när jag kom dit var det musik allt gick bra och sedan var det livskunskap. Jag var med Katrina och vi hittade inte så mycket fakta om det vi skrev om så vi hittade på vår egen Xp. Aja, efter det var det svenska. Jag kan ju inte säga att det går så jätte bra där. Vi har två lektioner kvar och vi ska skriva två sidor och ha en bra redovisning. Jag har skrivid typ fem rader och har ingen redovisning, lycka till säger jag bara!

Väl hemma så for jag på gymet. Jag är riktigt stolt :D Jag sprang på dom här gå maskinerna i en halvtimme för att få bra kondis. Jag tror jag ska börja gå dit varannan dag eller kanske varje. Vi får väl se hur mycket jag orkar :)



Nu ska jag plugga, har nämligen spanska prov imorn! Hare //Emma

P.S. Hoppas det går bra för dig Matilda, älskk du <3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar