söndag 30 november 2008

Söndagkväll!

Skyltsöndagen idag var najjs. Jag har insett att det var mycket roligare när man var liten... Men det var ändå ganska roligt.

Förövrigt så är det här inte bara min blogg längre, utan nu har även Emma hoppat in! :) Men jag tror ändå att jag kommer att skriva mest inlägg här. Hon är inte så duktig på att lägga ner tid på det!

Idag bjöds vi på en ganska rolig mening av våran vän Ludvig

"Det bästa var ändå när jag kastade Hanna med snöboll på huvudet!"

När man tänker sig bilden på att han kastar iväg Hanna när hon har en snöboll på huvudet är väldigt rolig. Jag och Julia skrattade ett bra tag efter att han hade sagt det :P Går ni in på hennes blogg kan ni få sen en fin bild av hur hon tolkade det... :P www.breakaleg.blogg.se

Ska gå nu.. viiii hörs! =)

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar