torsdag 6 november 2008

Snön föll...

...tyvärr inte idag. Men hoppas att det kommer så fort som möjligt!

Just nu känner jag mig väldigt pigg och glad. Har nästan nyss varit ute på en långprommis med min kompis (eller egentligen mångas kompis) JulleBulle.Vi gick stora nybyrundan. :) Det kändes väldigt skönt att få komma ut ett tag. Har ju knappt vart ute och rört mig sen träningen slutade. Så det var ju rätt så skönt nu.

Sista dagen på praoen imorrn då. Känns väldigt synd. Jag har haft det väldigt kul där :) Och dom som jobbar där tycker att jag är duktig och vill ha mig som sommarjobbare där till sommaren, så det känns ju skönt :) Jag har ju galet chilliga dagar också. Börjar halv nio och slutar 10 i ett. Och skönt utan läxor nu också. Men måste skriva klart NO skiten. Jag orkar verkligen inte. Sen fattar jag inte allt heller, det är drygt.

Helg imorrn. Då blire café. Sen bad och alpha på lördag, och på söndag mer alpha och sen stockholm på kvällen :) Kung :D

Ska hoppa isäng nu. Viiiii hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar