torsdag 27 november 2008

Julestämning!

Hej där. Jag känner att jag inte skrivit på superlänge. Men jag har faktiskt inte kunnat skriva för att vi inte har haft internet hemma pga av att vi håller på att göra om i våran källare och då har pappa kopplat ur sladden. Men nu kan jag vara inne på internet iallafall och det känns bra :)

Den här veckan har varit en ganska chillvecka, i måndags var jag hemma från skolan för att jag var sjuk. I tisdags for jag till stan efter skolan med Emma och köpte en tröja, i onsdags gick vi först till skolan till kvart över 11 för vi hade projekthalvdag. Sen "alphafest" på kvällen som var najjs. Synd bara att det var sista gången för i år. Igår skola sen for jag till kyrkan och det var tänkt att jag skulle göra lite matte men det blev att jag satt vid datorn istället. Åt palt till middag :) Sen kom Emma och vi for till Magnus och övade till idag. Sen idag sjöng jag och Emma på kyrkan på morgonen för Vega, sen kom jag till skolan och hade matte, sen tog jag 13:08 bussen hem, sen kom Thérese och jag var med henne. Var hur länge sen som helst man träffade henne sist. Men vi hade roligt som vanligt och kollade på gamla bilder! Jag åt raspeballer till middag som är så sjukt gott! Nu sitter jag här och väntar på att tonår ska börja :)Klas kommer ikväll så det blir riktigt nice. Så ja, veckan har varit bra! Förutom att jag har blivit ännu mer sjuk än vad jag var tidigare!

Jag har förresten hört att de som går gymnasiet har fått sina skolkataloger! Varför har inte vi i högstadiet fått de än? Jag vill ju se alla ;)

Nu är det inte långt kvar till jul heller! 26 dagar! Oj vad jag längtar. Sen 29 dagar kvar till Hemavan! Det längtar jag också galet mycket till. Imorrn ska vi julpynta och baka lussebullar hemma. Då kommer jag få ännu mer julstämning! Måste förresten börja köpa julklappar snart också så jag inte behöver göra det dagen innan julafton!!!


Roligt med bild, är däremot inte jag som tagit bilden!

Aja, ska städa ihop på mitt rum tvärt innan jag drar iväg till tonår!
Viiii hörs!
//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar