måndag 10 november 2008

Fullspeckad helg...

Nu har ännu en ny praovecka börjat, sitter på karaokefabrken i Stockholm och lägger in en massa låtar på deras hemsida. Har lagt in typ 125 låtar men har ändå inte gjort hälften! Man blir sjukt trött av att sitta vid datorn hela dagen. Håller på att somna. Ska bli ganska skönt att få komma hem till Ingemar (min morbor) och bara slappa framför hans stora TV. :) Slutar typ nu.

För övrigt så har jag haft en väldigt fullspeckad men rolig helg. Café i fredags, bad i Övik i Lördags på dagen och på lördag kväll till Söndag eftermiddag var det Alpha helg. Det var najjs. Efter badet hann jag vara hemma i typ 20 minuter för sen skulle jag fara till Hjåggsjö med alphan (ska lägga in bilder från det senare). Och igår kom vi hem från alphan typ kvart i tre och då hann jag vara hemma i typ 3 timmar. Sen skjutsade mamma, pappa och Amanda mig till flygplatsen. Skulle flyga till Stockholm själv. Jag var ganska nervös. Men det gick bra, var inte så läskigt. Sen när jag kom fram såg vi på sanningens ögonblick och fikade :)

Aja, måste fortsätta fixa med låtarna tills Ingemar kommer och hämtar mig :) //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar