torsdag 15 november 2012

Massvis har hänt.

 Ja, alltså.. som ni märker så har man ju sina perioder då man bloggar mer och då man bloggar mindre! Har typ aldrig tid att skriva, har fullt upp med skolan och då jag inte pluggar så har man ju roligt med andra. Men nu så tar jag tag i det här och skriver några rader! Har ju hänt en del sen sist, drar kanske inte upp allt men en del i alla fall!

Trivs bara mer och mer på skolan och känner att jag börjar få lite panik att det snart är slut, haha, även fast det är mer än ett halvår kvar! Men vi har nu börjat med jullåtar och ska börja spela på caféer i December :) Längtar tills då så vi får åka ut och spela!! Men har också börjat planera min framtid eftersom det känns som att det här året går snabbare än jag vet inte vad! Tänker att jag kanske kommer gå ett till år men om inte det blir så lär jag åka ut och resa! skulle vara sjukt najs! Men då måste man ju ha pengar också så tror jag ska jobba som fiskrensare i Norge i sommar, har hört att man tjänar bra på det!! Men vi ser väl..
Just nu är jag fattigare än en uteliggare! Har köpt världens dyraste öronproppar, men folk säger att det tydligen värt det så då är det väl det. Men är skylldig folk massor med pengar också.. åååh önskar att jag vore gjord av pengar!!!!!!!!

Men något positivt då? Har fått en liten kusin, världens sötaste Alice!! :D Var och firade mormor på hennes 70års dag och då fick jag sitta och mysa med henne, sååå söt!!

Har lekt zombie på skolan också ;) Vi hade en liten sen zombiefest på skolan, riktigt kult var det med massor med lekar och tävlingar och sen slutade det med lite dans och så :) Men alltså, sminkningen! helt sjukt svårt det är. Det ser så lätt ut när man kollar på bilder och så men det är det verkligen inte. Men tyckte jag och Nils lyckades rätt bra för att vara första gången för båda!! ;)

Nu blev det här jätte långt så folk lär säkert inte orka läsa haha men var glad att jag inte drog upp allt som hänt!! Hejhopp, vi ser väl om jag börjar skriva mer eller inte..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar