lördag 17 november 2012

julmys i förväg.

Oj, det var längesedan jag skrev nu också. Ska försöka bli ändring på det. Har en hel massa bilder nämligen som jag kan lägga ut. Så det kommer väl lite pö om pö så småningom!

Hade i alla fall lite julmys med Sandra i onsdags. Det började med att vi var inne i Umeå och shoppade och där var det julpynt och julsaker överallt så då blev vi taggade och drack glögg, åt pepparkakor, skumtomtar, saffransskorpor och pepparkaksdeg när vi kom hem samtidigt som vi såg på "Polarexpressen". En fin film. Så det var mycket mysigt. Nu längtar jag ännu mer till jul och till att få julpynta och lyssna på julmusik än vad jag gjorde tidigare. Men snart så, inte långt kvar nu!


Nu ska jag och Ludvig försöka fixa ihop våran sänggavel med hjälp av lite tyg, en träskiva av något slag, skumgummi, vadd och en häftpistol. Så jag hoppas på ett snyggt resultat!


På återseende // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar