måndag 19 november 2012

sänggavel.

Nu är gaveln äntligen färdig och på plats. Efter mycket om och men fick vi upp den. Och jag måste säga att det blev riktigt fint. Vi är nöjda! Nu ska det bara beställas lite bilder som ska sättas upp och sen är sovrummet klart. Eller klart har det väl egentligen alltid varit. Men det finns vissa småsaker jag vill sätta upp som pricken över i:et. 
Här kommer några "före"- och "efter"bilder på sovrummet.




Jag är ledig idag, så jag tänkte gå till affären och handla lite ingridienser så jag kan baka dumlekakor. Har hört att de inte ska vara så svåra att baka, så då tänkte jag prova. 
Ska även fortsätta vika klart tvätten idag, jag började igår men det blev inte klart. Känner mig väldigt produktiv nu de här dagarna. Härligt!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar