fredag 30 november 2012

hårddisk.

När min externa hårddisk gick sönder i våras så försvann ju massa bilder. Men som tur var så hade jag hunnit kopiera en del bilder till andra ställen. Till exempel bilderna från Thailandresan hann kopieras över till Emmas dator så dom har i alla fall funnits kvar. Men jag har inte haft dom på min dator sen hårddisken förstördes. Och nu häromdagen fick jag äntligen tillbaka dom! Så jag satt och kollade igenom alla bilder, och oj vad jag längtar tillbaka till den resan alltså. Den var så himla rolig!!
Nu ska jag i alla fall välja ut några bilder därifrån så jag äntligen kan beställa hem lite bilder. Har väntat på att få Thailandbilderna innan jag beställde eftersom jag vill ha bilder därifrån också. Men nu äntligen ska det beställas. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar