söndag 7 oktober 2012

faster.

För dom som inte vet kan jag ju berätta att jag denna sommar blivit faster. Den 2:a augusti föddes hon, lilla Cornelia.
Hon och hennes mamma bor dock nere i Stockholm så jag har inte fått chansen att träffa henne förrän i fredags när de var uppe i Umeå. Och jag måste nog säga att hon var en av de sötaste jag någonsin sett. Min lilla brorsdotter. Och det är verkligen något speciellt med att få hålla i och gosa med ens syskonbarn. Mäktigt. 

Fin var hon i alla fall. Här kommer några bilder som jag tog så ni också får se hur fantastiskt söt hon är. Och visst ser man minsann att hon är en liten Sandström? 




Stolt far!


Nu ska jag gå och göra i ordning lite gröt, sen resten av kvällen kommer jag nog bara dega framför datorn och tv;n, är så vansinnigt trött! Så blir nog en tidig kväll också för att sen orka kliva upp tidigt och fara till jobbet imorgon!


//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar